srijeda, 18. veljače 2015.

Lela Samardžić-Katavić, učiteljica


Broj komentara: 8:

  1. Poštovana učitejice Belma,

    samo da Vas obavijestim,da s obzirom i moja starija kćerka također u istom terminu treba imati pristup mailu u cilju obavljanja nastave na daljinu, Ena će svakako završiti svoje obaveze, samo Vas molim da imate razumijevanja ukoliko bude kasnila sa odgovorima ili sa određenim zadacima ukoliko budu vremenski ograničeni.

    Unaprijed zahvaljujem na razumijevanju.

    S poštovanjem,

    Amra Hanić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovana gospođo Amra,

      upućena sam i znam da imate i starije dijete koje treba da uradi postavljene zadatke. Ne brinite bitno je da uradi što je potrebno.

      S poštovanjem,
      učiteljica Belma Softić

      Izbriši
  2. Poštovana učitejice Belma,

    Molim Vas trebao bi mi info. da li se zadaci iz Moje okoline trebaju isprintati ili se zadatak prepisati u svesku.-VODA U ZAVIČAJU

    OdgovoriIzbriši
  3. Poštovana gospođo Elma,

    zadatke ne morate printati, rade u svesku ....

    S poštovanjem,
    učiteljica Belma Softić

    OdgovoriIzbriši
  4. molim vas uciteljice mozete li mi poslati sve predmete koje danas radimo.BELMA

    OdgovoriIzbriši
  5. Poštovani gospodine Damire,

    poslani su vam svi predmeti koje danas radimo. A to su:Bosanski jezik i književnost, Engleski jezik, Moja okolina i Likovna kultura

    S poštovanjem,
    učiteljica Belma Softić

    OdgovoriIzbriši
  6. Dbro jutro,molim vas da nam napisete E-MAIL na koji da saljemo jer ga nemamo.AMINA LJEVAKOVIĆ

    OdgovoriIzbriši
  7. Dbro jutro,molim vas da nam napisete E-MAIL na koji da saljemo jer ga nemamo.AMINA LJEVAKOVIĆ

    OdgovoriIzbriši